Hey! I'm Nabieel
CCI REALTY Realtor

Subscribe Us

Visit us at

304 Elephanta Isle, Paris
10092, France

Message us

hello@beautiful.com (205) 544-6558

Contact Form

Name

Email

Message

Video

7 Maklumat Yang Perlu Ada di Dalam Website Resume - 2023

Website resume adalah satu platform yang penting bagi individu untuk mempamerkan hasil kerja atau karya mereka kepada orang ramai dan bakal majikan. Oleh itu, terdapat beberapa maklumat penting yang perlu disertakan di dalam website resume, antaranya ialah:
7 Maklumat Yang Perlu Ada di Dalam Website Resume




    Perkenalan Diri

    Terdapat bahagian profil di mana anda boleh memberikan sedikit maklumat tentang diri anda, seperti nama, lokasi, dan maklumat lain yang berkaitan.

    Pengalaman Pekerjaan

    Ini adalah bahagian yang paling penting dalam website resume kerana ia menerangkan mengenai pengalaman kerja anda, tugas-tugas yang dilakukan, serta pencapaian yang telah dicapai di dalam kerja.

    Pendidikan dan Kelayakan

    Jika anda mempunyai pendidikan atau sijil yang berkaitan dengan kerjaya anda, pastikan ia tersenarai di dalam website resume anda.

    Kemahiran dan Kebolehan

    Senaraikan kemahiran yang dimiliki dan apa yang dapat anda lakukan dengan kemahiran tersebut.

    Portfolio Kerja

    Anda boleh memasukkan beberapa projek yang telah dilakukan sebelum ini dengan menjelaskan peranan anda dalam projek tersebut. Sertakan gambar dan video yang menerangkan hasil kerja anda. Ini akan membantu majikan atau pelanggan untuk melihat hasil kerja anda secara visual.

    Maklum Balas dan Testimoni

    Anda boleh memasukkan maklum balas dari klien atau majikan terdahulu mengenai kualiti kerja anda dan juga testimoni daripada pelanggan yang telah menggunakan produk atau perkhidmatan anda.

    Hubungi Saya

    Jangan lupa untuk menyediakan maklumat hubungan anda seperti alamat e-mel, nombor telefon atau media sosial untuk mereka yang ingin berhubung dengan anda.

    Semua maklumat yang terdapat di dalam website resume haruslah dikemaskini dari semasa ke semasa untuk memastikan bahawa ia sentiasa terkini dan memberikan gambaran yang tepat tentang diri anda dan kerja yang anda lakukan. 264 patah perkataan

    Mewujudkan website resume dengan blog adalah sangat mudah untuk diubah isi kandungannya pada bila-bila masa dan anda boleh print terus halaman website resume tersebut untuk salinan resume kepada pihak majikan menyimpan ke dalam fail mereka.

    No comments

    Post a Comment

    Powered by Blogger.